BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

(^_^)

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

psstt..posto..posto..^_^


Saturday, February 9, 2013

cuti lagiii..

assalamualaikum..

agak lama tidak ke sini..
masa tidak berapa mengizinkan..
tambahan, terbeban dengan tugas yang sentiasa ada..

dan sekarang..
cuti menjelma..
maka akan aktiflah kembali..
di medan ini..
(^_^)v

hehehe..macam pelik je kan bunyi ayat2 aku kat atas..
biasa lah..kan ke nak jadi cikgu BM..kenalah pandai susun ayat..
setuju murid2..hehehehe..

ok..sekarang ni tengah mood cuti..
biasalah..Chinese New Year kan..
but yang tak bestnya..holiday kali ni tak ble nak berseronok..
(seronok la sangat..!!)
sob3..sebabnya..elaun tak masuk lagi..

so..planning2 nak pegi berholiday..
terpaksalah diCANCELkan..
sedih3..(tak tercapai hasratku nak berholiday sakan..)
(T_T)

ala..tak kesah la..janji aku CUTI..
at least ble gak aku rajin2 jenguk belog ni kalau ada  cuti kan..
hehehe

ok..stop sini dulu..
cuti kan seminggu..so esok aku sambung jenguk lagi yer..
annyyeong.. ^_^

 #aku nak belajar mengedit2 gambar lagi lah..lama dah tak belajar.. (^_^)