BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

(^_^)

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

psstt..posto..posto..^_^


Thursday, October 27, 2011

kerang oh kerang

assalamualaikum..

its been a while..sekarang ne tengah mood cuti..so lepak je la kat rumah..hehe..ops, lupanak mentioned, aku sekarang ne duk lepak kat rumah my sista..hehe..cuti2 malaysia ..

erm, oleh sebab takde nak buat apa hari ni..so aku dilanda kerajinan..pagi2 lagi aku dah turun g kedai kat sebelah rumah kak aku (xda la pagi sangat pun..hehe)..tengok2 ada jual kerang..aku pun beli jek la tapi tak tau nak masak apa sebenarnya..hehe

so balik rumah..pikir nak masak apa..mula2 ingat nak bakar..tapi leceh la plak..last2 aku amik inisiatif yang lagi senang..masak kicap je la..sedap gak..hehehe

dan setelah bertungkus lumus di dapur, inlah hasilnya..hehehe



ni lah hasilnya..walaupun presentation hancuss, tapi sedap taw..hehe
okies guy..aku nak bersantap dulu yer..hehe.. bismillah.. ^_^

p/s : ne 1st time taw aku try masak kerang ne..nasib baik la jadi..hehe,
now dah jadi salah 1 makanan fevret aku..hehe

Thursday, October 20, 2011



i hate you..
i really do.
but because of that ONE thing..
i cannot let myself to abandon you..
its just so frustrating..

Wednesday, October 19, 2011

wordless wednesday??

assalamualaikum..



model : Arif Saufi
location : somewhere in Peninsular Malaysia

alih bahasa...??

salam..

sekali lagi..diri rasa dipermainkan..aku sendiri tidak tahu bila keadaan ini bermula, tapi yang pastinya ia sesuatu yang telah lama.. memang insan itu adalah AKU..AKU adalah siapa yang mereka lihat selama ini..namun di sebalik AKU itu, ada DIA.. DIA yang aku tidak mahu sesiapa pun melihatnya..

aku seorang yang KUAT! dan aku akan selalu KUAT!
tapi aku sendiri tidak sedar bila AKU mula tunduk kepeda DIA..sepertinya aku menjadi semakin lemah.. kesakitan yang aku rasakan dalam diri seakan semakin pedih.. terasa seperti dihiris belati..aku tidak tahu untuk berbuat apa, tidak tahu ingin lari kemana dan tidak tahu ingin mengadu pada siapa..

aku hanya mampu diam dan sendiri dalam ruang kosong yang sengaja aku bina agar tiada yang dapat melihatku.. kerana apa??

aku mahu melindungi mereka di sekelilingku.. aku mahu sentiasa ada saat mereka rasa jatuh.. tapi, kadangkala aku terlalu melindungi mereka, sehingga aku lupa yang aku semakin hilang dalam ruang itu.. aku semakin hilang tapi tidak tahu ingin menggapai tangan siapa, meminta pertolongan.. adakah sesiapa yang sudi untuk mendengar aku?? aku tidak perlu kata semangat.. cukup sekadar mereka mendengar..

tapi aku sedar..tiada siapa di sana.. aku juga tidak berani menarik mereka untuk mendengar aku kerana mereka punya cerita sendiri..dan akhirnya, aku memilih untuk terus diam di dalam ruang itu..

aku sebenarnya TAKUT..aku TAKUT jika aku terpaksa kehilangan mereka kerana perkara ini.. jalan terbaik adalah untuk terus diam dalam ruang itu..aku rasa, aku lebih rela untuk menyembunyikan DIA, daripada terpaksa kehilangan MEREKA..

stop kat sini dulu..malas nak sambung panjang2..kredit to CassandraRaquel a.k.a miss D.. ko punya entry tatap terbaik..hehe love it..

Monday, October 10, 2011

be strong

assalamualaikum...

wahai hati..
aku mohon dengan sangat..
sila bertahan semampu yang boleh..
walaupun untuk satu jangka masa yang singkat..
tapi cukuplah..
asalkan mampu untuk menepis perasaan itu..
please..
mohon dengan amat..
"Ya Allah, beri kekuatan pada hamba ini untuk terus bertahan"..

Allah tidak akan menguji hambanya melainkan dia mampu untuk menghadapinya..be strong neng....please...!!!

Wednesday, October 5, 2011

help..help..

assalamualaikum..

ok fine..
walaupun assignment dah habis..
tapi aku still macam org gila..
kena buat kerja..
adeeiiii..
tolonglah bagi space ngan aku..
please..
amat memerlukan ruang dan waktu untuk bernafas dengan betul ne..
tolonglah..
jangan menambahkan kekusutan jiwaku yang memang sedia ada..

!@#$%^&*()(*&^%$#@!#$%^&*()(*&^%$#@!@#$%^&*

mode : kekusutan melanda jiwa..