BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

(^_^)

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Saturday, June 19, 2010

when it comes to da end..

ada 2 titis air mata mengalir di sebuah sungai..satu titis air mata itu menyapa air mata yang satu lagi..

"saya air mata seorang gadis yang mencintai seorang lelaki tetapi telah kehilangannya..siapa pula kamu??"

jawab titis ar mata yang kedua itu.."saya air mata seorang lelaki yang menyesal membiarkan seorang gadis yang mencintai saya berlalu begitu saja.."

titis air mata yang pertama itu bertanya semula.."adakah kamu mencintai wanita yang mencintai kamu itu.??"

"ya..saya sangat menyintainya dan saya amat menyesal krana membiarkan dia pergi.."jawab air mata kedua itu..

"jika benar kamu menyintainya, mengapa kamu membiarkan dia pergi??

"saya membiarkan dia pergi kerana saya tidak mahu dia terluka dengan..namun ternyata tindakan itu salah dan merupakan kebodohan terbesar dalam hidup saya..dan sekarang saya menyesal dengan keputusan itu.."

"mungkin benar itu keputusan yang salah.tp kamu masih ada peluang untuk memperbaikinya..andai kamu benar menyintainya dan dia memang ditakdirkan untuk kamu.. namun jika dia bukan untukmu..dan keputusan kamu adalah benar..perkara yang kamu boleh lakuakan kini adalah mendoakan kebahagiaannya..itulah yang saya lakukan sekarang..=).."kata air mata pertama sambil berlalu pergi..

*jika kita mencintai seseorang..kita akan sentiasa mendoakan kebahagiannya walaupun dia tidak berada disis kita

0 7 persons like..: