BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

(^_^)

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

psstt..posto..posto..^_^


Sunday, August 22, 2010

salam Ramadhan..=)

assalamualaikum buat semua..

hurm..lma dh x jenguk blog ne..ikan2 pun dh lma x mkn..nsib bek la ikan eletronik..klu ikan btul, kompom dah bye2..hehe..so, pe kbr suma??hopefully sihat jer..hari ne dah masuk 12 hari umat islam berpuasa..alhamdulillah..Allah masih lagi memberi kesempatan kepada kita semua untuk bertemu dengan bulan yang penuh berkah ne..syukur sangat2..

hurm..bila sebut jak pasal Ramadhan ne,mesti teringat ngan sumthing..hurm..sumthing yg sepatutnya dlupakan lma dulu..but smpai skrg stil x ble lupa..betul la kan apa orang cakap,kita boleh suka dengan seseorang tu sekelip mata jak..kita boleh jtuh cinta dengan seseorang itu dlm sesaat jak..tp utk melupakan sesuatu yang pernah menjadi memori kita,adalah sangat sukar dan mengambil masa yang terlalu lama..ish3.. tu lah namanya hati dan perasaan..sesuatu yang sangat sukar untuk dimengertikan dan sangat sukar untuk dirungkaikan..hanya mampu tersimpan di dasar yang paling dalam..

tapi walau apa pun..hidup harus diteruskan..jangan pernah menyesali sesuatu yang terjadi kerana di dalamnya pasti ada hikmah yang tersembunyi..Allah maha tahu apa yang terbaik untuk hamba-Nya..mungkin setiap yang terjadi itu akan mengajar kita untuk menjadi seorang yang lebih matang dalam menghadapi dunia yang sangat berpura pura..jadikan pengalaman yang lepas sebagai sandaran untuk melalui masa depan yang lebih mencabar..kaut seberapa banyak kekuatan yang ada untuk dijadikan semangat dan azimat untuk meneruskan perjalanan kita di pentas yang bernama DUNIA..

huhuhu..panjang gak madah kali ni kan..hopefully suma dapat amik pengajaran drpd pengalaman ne..jangan sia-siakan hidup yang akan datang hanya kerana kekesalan semalam..bangkitlah untuk hari esok yang lebih baik..renung-renungkan..=)

0 7 persons like..: