BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

(^_^)

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

psstt..posto..posto..^_^


Tuesday, August 3, 2010

shaing is caring..(>_<)

salam..lamanya tak update blog ne..rindu kat ikan-ikan..kesian mereka..lama dah tak makan..hehehehe..hurm..nak tulis apa ek??idea..idea...~~

ha,idea suda marii..~~..hurm..apa kata kalau kita berkongsi ilmu dengan orang lain kan..lagi banyak faedahnya..daripada menulis yang bukan-bukan..baik kita berkongsi ilmu dan maklumat baru..at least ada gak gunanya..boleh tambah pengetahuan sendiri..

ok..maklumat yang nak dikongsikan ni bukanlah yang terbaik..sekadar melalui pandangan dan pemahaman penulis sendiri..jadi kalau ada sebarang masalah,harap dimaafkan ya..kita kan sama-sama belajar..tambahan pula,bahasa dan cara penyampaiannya mungkin agak ringkas (isi-isi penting sahaja)..oleh itu,diharap agar para sahabat dapat mengambil ilmu yang terbaik daripada apa yang ingin di sampaikan oleh penulis..sama-sama lah kita berkongsi ilmu yang ada dipelajari..(^_^)

(p/s: tatabahasa juga mungkin kurang tepat..maaf ya..hehe)

0 7 persons like..: