BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

(^_^)

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

psstt..posto..posto..^_^


Friday, October 8, 2010

ASALAMUALAIKUM..

hurm..hari ne xda bnyak benda yg jd..kelas pun x bnyak..1 jer..but..sumthing mengganggu fkiran ne..nak taw nape??hehe..jeng..jeng..jeng..

biasalah..masalah hati & perasaan..mna la pndai habis..betul tak??well..xtaw la macamana nak cakap..bila malas nak fikir,time tu gak la org sibuk nak masuk line..adei..ne yang buatkan kepala menjadi pening seketika..tak dijawab salah..nak dijawab lagila salah..so nak buat ape ye??

hurm..andaikan la korang berada dalam situasi ne??pe yg korang akan buat ek??bila korang dah belajar nak melupakan kisah lama..tiba-tiba kisah lama tu muncul semula..klu stkat muncul je xpe..ne siap nak mulakan kisah baru lg..korang rasa ape tindakan korang??nak teruskan dengan kisah baru o buang terus kisah tu..kompius kan..hurm..

tapi nak buat macamana kan..tu lah lumrah dunia..bila kita harapkan sesuatu tu ada..tak nak pulak datang..tapi bila kita berharap benda tu hilang..makin plak datang kepada kita..memang la hidup ne complicated kan..huhu

tak kisah la semua tu..janji kita teruskan hidup ne selagi kita terdaya..hidup kita kan sekali je..so kena lah manfaatkannya dengan sebaik mungkin..supaya tak menyesal di kemudian hari..so moral of the story..pandai-pandailah fikir mana yang baik dan mana yang buruk..Allah dah anugerahkan akal fikiran untuk kita gunakan..so apa lagi..gunakanlah semaksimum mungkin..tapi ingat taw..gunakan ke jalan yang baik dan bukan sebaliknya..ne ingatan untuk kita sesama manusia..salam..=)

0 7 persons like..: