BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

(^_^)

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

psstt..posto..posto..^_^


Wednesday, October 27, 2010

kehilangannya...='(

salam..

hari ini terlalu memilukan buat aq..pagi2 lagi dah dapat berita yang sangat meruntun hati..Ya Allah..kenapa mesti aq mendapat berita tu masa aq kat sini??aq kehilangan orang yang banyak berjasa dan mendidik aq selama ni..

kalaula aq x bukak fb pg tadi..memang aq tak taw pun sampai bila2..tu pun taw secara x sengaja..nasib bek la ada member tag gambar arwah kat kazen..bila nampak jak gambar tue..trasa nak menangis je..air mata ne tunggu masa jek nak tumpah..bila baca komen2 kat bwh gambar tu..memang menitis air mata aq..betapa besarnya jasa arwah kat ktaorang suma..sampai akhir hayatnya pun,arwah masih lagi berbakti dan mendidikanak muridnya..

kalau di ingat2..memang banyak benda yang aq belajar dari arwah..dari budak yang x tahu apa2 mengenai agama..sampailah pandai mengaji dan solat..alhamdulillah..berkat ilmu yang diajarnya..aq akhirnya pandai mengaji..aq tahu tentang sirah Rasulullah dan para sahabat..alhamdulillah..aq tahu serba sedikit tentang agama..setiap masa dan tenaga yang dicurahkannya tidak pernah minta dibalas sesen pun..Ya Allah..terlalu banyak jasa dan pengorbanan arwah untuk kami..terutamanya diriku..

arwah banyak membimbing aq..aq dianggapnya seperti cucu sendiri..arwah sangat menyayangi aq..kabaikan arwah banyak membantuku..Ya Allah..aq amat merasa kehilangannya..yang paling aq terkilan..aq xdapat join kazen2 ngan kawan2 yang lain untuk baca yasin dan tahlil d rumah arwah..sangat2 terkilan..Ya Allah..berkatilah pemergian arwah..tempatkanlah arwah bersama orang2 yang beriman..sesungguhnya jasa dan pengorbanan arwah mendidik kami mengenal agama adalah terlalu besar dan tiada gantinya..cucurilah Rahmat ke atas Roh arwah..AL Fatihah..='(

0 7 persons like..: