BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

(^_^)

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

psstt..posto..posto..^_^


Thursday, May 5, 2011

repost..

assalamualaikum..

tak nak bebel banyak-banyak..ne antara entry yang pernah aku buat kat dalam blog fs tu..hehe..

kenangan terindah…

January 13th, 2010

semalam aq lahir sebagai aq..

aq membesar dan dewasa dalam aq..

tapi bila aq sampai d tempat itu..

aq belajar menjadi kami..

aq belajar apa itu kita..

aq blajar apa itu bersama..

aq belajar memberi dan menerima..

aq sayang tempat itu..

aq rindu masa itu..

terlalu rindu..

aq ingin kembali ke sana..

tapi adakah aq dperlukan lg???

adakah aq dterima lg???

aq perlu menjadi kuat..

kuat untuk menerima bhawa aq tdak diperlukan lg dsana..

aq kini harus belajar menjadi aq semula..

terima kasih pada semua yg mengajar aq menjadi kami…terima kasih atas segalanya….

terima kasih sahabat….

Bookmark and Share
The End

start something new…..

December 21st, 2009

its all over..

its better for me to start something new in my life..

its all for my good..

like people always said..

let bygone be bygone..

just continue ur life..

and the important thing is..

enjoy it until the end……

Bookmark and Share
The End

kita sering lupa..

December 8th, 2009

kdg2 kita terlupa kita pernah bersamanya..kdg2 kita terleka yg dia selalu membuat kita tertawa..kdg2 kita tersenyum kerana dia pernah buat kita bahagia..adakalanya kita menangis kerana telatahnya membuatkan kita merinduinya..orang itu adalah orang yang pernah berkongsi suka dan duka bersama kita..berkongsi pahit manis perjalanan hidup ini..dan bila dia menghilang,bru kita rasa bagaimana pentingya dia dalam hidup kita..betapa pentingnya dia hinggakan kita tidak mampu untuk menghadapi kehilangannya..kita rasa skit bila kehilangannya..tapi perkara itulah yang mengajar kita untuk menjadi lebih menghargai…

Bookmark and Share
The End

C.I.N.T.A….

November 26th, 2009

PERSOALAN UNTUK CINTA
”Adakah tapak tanganmu berkeringat, hatimu berdebar kencang dan suaramu tersekat di dadamu?
Itu bukan Cinta, itu SUKA.
Adakah kamu tidak dapat melepaskan pandangan mata darinya?
Itu bukan Cinta, itu NAFSU.
Adakah kamu menginginkannya kerana kamu tahu ia ada di sana?
Itu bukan Cinta, itu KESEPIAN.
Adakah kamu mencintainya kerana itulah yang diinginkan semua orang?
Itu bukan Cinta, itu KESETIAAN
Adakah kamu tetap mengatakan kamu menyintainya kerana kamu tidak ingin melukai hatinya?
Itu bukan Cinta, itu BELAS KASIHAN.
Adakah kamu menjadi miliknya kerana pandangan matanya membuat hatimu melompat?
Itu bukan Cinta, itu TERGILA-GILA.
Adakah kamu memaafkan kesalahannya kerana kamu mengambil berat tentangnya?
Itu bukan Cinta, itu PERSAHABATAN.
Adakah kamu mengatakan padanya bahawa setiap hari hanya dia yang kamu fikirkan?
Itu bukan Cinta, itu DUSTA.
Adakah kamu rela memberikan semua perkara yang kamu senangi untuk kepentingan dirinya?
Itu bukan Cinta, itu KEMURAHAN HATI.
Tetapi
Adakah kamu tetap bertahan kerana campuran antara kesakitan dan kegembiraan yang membutakan dan tak terfahami … menarikmu mendekati dan tetap bersamanya?
ITULAH CINTA.
Apakah kamu menerima kesalahannya kerana itu sebahagian dirinya dan siapa dirinya?
Jika demikian, ITULAH CINTA.
Adakah kamu tertarik dengan orang lain tapi setia dengannya tanpa penyesalan?
Jika demikian, ITULAH CINTA.
Adakah kamu menangis kerana kesakitannya walaupun saat itu dia kuat?
ITULAH CINTA.
Adakah hatimu sakit dan hancur ketika dia bersedih?
ITULAH CINTA.
Adakah hatimu gembira ketika dia berbahagia?
ITULAH CINTA.
Adakah matanya melihat hatimu dan menyentuh jiwamu begitu mendalam sehingga menusuk?
Yang demikian itulah namanya…………………………………..CINTA.
“CINTA TAK BERIKAN APA-APA & TAK AMBIL APA-APA KECUALI DIRINYA SENDIRI. CINTA TIDAK MEMILIKI, PUN TIDAK INGIN DIMILIKI, KERANA CINTA SUDAH CUKUP UNTUK CINTANYA. BIARKAN CINTA MENCARI……….. CINTANYA.”

Bookmark and Share
The End

demi cinta….

November 23rd, 2009

maaf andai aku telah menyakitimu..andai aku pernah mengecewakanmu..bahkan pernah ku sia-siakan diriku..dan ku bawa kau bersamaku,jd sepetiku..

walau hati ini terus menangis,menahan kesakitan ini..tetap aku lakukan semuanya demi CINTA..dan akhirnya..aku harus relakan juga..bila masa aku harus kehilangan cinta sejatiku..saat semuanya telah kuberikan..dan segala kekurangan telah ku perbaiki..

namun,andai ini yang terbaik bagimu dan diriku..akan aku terima semuanya..demi CINTA..

dan bila aku harus jujur..aku tak punya kekuatan..saat terakhir kali tangan mu ku genggam..tak ingin rasanya aku lepaskan tangan itu..namun,yang pastinya..kita tak mungkin kan bersama lagi..

dan bila nanti..aku temui dirimu bahagia..aku ingin kau izinkan..biara aku bisa terus menitipkan kisah cinta kita..untuk selamanya..

Bookmark and Share
The End


hehe..thats what we call, copy paste..(kes malas nak type semula la ne..huhuhu)..

tu jek la...till then semua.. ^_^

0 7 persons like..: