BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

(^_^)

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

psstt..posto..posto..^_^


Sunday, May 15, 2011

teachers to be..:)

assalamualaikum semua..

dah berapa hari ek agaknya aku tak bukak blog ne..bz sensangat la..(ok, ayat klishe d situ..)..plus..dalam 2 3 ari ne blogspot mengalami sedikit masalah kan..itu yg aku dengar daripada member2 blogger yang lain la..

ok..stop ngan citer2 duniawi..aku nak share ngan korang suma gambar yang sempat di amik sempena 2 hari aku roam waterFRONT..hehe..

picca 1: antara tempat lepak fav aku..waterfront

picca 2: menelusuri persisir waterFront..(ntah betul tidak ayat aku ne)
(sila abaikan orang di hadapan itu)

picca 3: kenal tak orang ne??iNcik Shamsul Ghau2..:)

picca 4: berehat sebentar sambil berposing..ngeh3..:)


picca 5 : dah jadi duta Ujang plak minah baju kotak2 tu..hehe..:)

actually..banyak lagi gambar..tapi aku muat naik kat FB kebanyakannya..nanti ada masa aku muat naik lagi yer..letih bebenor dah ne..hehe..till then..(^_^)


p/s : lokasi penggambaran adalah di waterfront, sempena karnival sambutan hari guru peringkat kebangsaan..Sarawak jadi 'host' tahun ne..yang ne baru 1st day (14/05/2011)..2nd day coming soon..hehe..

0 7 persons like..: