BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

(^_^)

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

psstt..posto..posto..^_^


Sunday, February 27, 2011

Bakso tenDa biRu..=)

ASSALAMUALAIKUM all readers..
(bnyak ke readers..eksen jek..hehehe)

hari ne macam biasa..hujan turun dengan lebatnya..(sila rujuk entry sebelum ne)..nak basuh baju pun,aq berfikir 10X..ye lar..kalau basuh pun..nak jemor kat mana??kang tak pasal-pasal, sia-sia jek usaha aq membasuh baju tu..so aq pon mengambik keputusan untuk membasuhnya Esok pagi..hehehe

sedang aq sibuk-sibuk menekan papan kekunci laptop yang dipenuhi dengan simbol2 ne..tiba2 perut aq mendendangkan irama yang sangat tidak merdu..semua lagu ada...so aq pun berfikir2 nak makan apa...???

tiba-tiba....korang taw tak apa yang aq teringin nak makan??jeng jeng jeng....aq teringn nak makan BAKSO..tapi bukan sebarang bakso taw..BAKSO yang jual kat TENDA BIRU..!!!
mesti ramai yang tak taw TENDA BIRU tu apa..kalau orang keningau, konfem taw la..hehehe..

bakso Oh Bakso..=)

TENDA BIRU a.k.a PASAR MALAM MINI..terletak di sebelah padang bandaran keningau..keluasan..(erm..aq pon blom sempat lagi nak ukur..next tyme lah yer)..juga bersebelahan dengan bangunan yang menjadi kebanggaan pekan KENINGAU iaitu HOTEL JUTA..kat tenda biru ne..banyak gak jual makanan lain selain bakso..ada banyak kuih muih dan juga panggang2..

Hotel Juta..=)

air 50 sen..sedap..

ok,berbalik kepad cerita bakso tadi..memang dah menjadi fevret aq untuk makan makanan yang panas-panas tyme hujan ne..tambah-tambah plak makanan yang berkuah..so makanan yang menjadi pilihan, semestinya BAKSO..nak dijadikan cerita..bakso kat tenda biru ne memang sedap..aq percaya..mesti ramai orang yang setuju dengan aq..betul tak penduduk2 KENINGAU??tambah2 lagi kalau makan ngan kicap ABC..lepas tu letak limau n cili banyak2..fuhhh..memang feel wa cakap lu...konfem licin mangkuk tu..hehe..bakso yang aq suka plak semestinya BAKSO CAMPUR..hehe..suma ada kat dalam tu..daging,ayam,perut,,semua lah..ala2 1 MALAYSIA gtu..huhuhu..


wah..sedapnya..memang rindu sangat2 nak makan bakso ne..tapi apakan daya..jauh di rantau orang (eleh..sebelah negeri jek pun)..ada gak try cari kat sini..tapi sumanya tak memenuhi cita rasa..BAKSO TENDA BIRU tetap menjadi pujaan hatiku..hehehe

so, last2..aq mengambil keputusan untuk membeli mee cantonese kat SCR..ada kuah gak la..tapi tak cukup panas..thanks to sisT Sue coz sudi membelikannya untukku..hehe..at last,ada gak la buat mengisi perut yang berdendang sayang ne..buat c BAKSO TENDA BIRU..jangan rosau..tunggu kepulanganku MAC ne..akan ku kunjungi dirimu dan merasai kelazatanmu..hehehe..(nape aq rasa pelik jek ngan ayat ne??..)

ok guys..till then..(^_^)

p/s* yea..sok klas start lambat..so ble tdo lambat lg mlm ne..(xde kna mngena ngn entry..=P)

0 7 persons like..: