BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

(^_^)

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

psstt..posto..posto..^_^


Friday, February 18, 2011

mood sedey...



assalamualaikum to all..

hari ne tak taw la nape mood sedey jek..tiba-tiba jek mood tu datang..nape ek???
hari ne semua yang aq buat macam tak kena jek??WHY??musykil2..hurm...~~~


sepanjang hari ne asyik ingat kat seseorang jek..orang yg aq paling sayang kat dunia ne..ups..jangan fikir yang bukan2 taw..orang yang dimaksudkan adalah 'MAK' aq..eh,pembetulan skit..arwah mak aq..tak taw la nape,hari ne makin menjadi-jadi rindu kat arwah mak..rase nak nangis jek..

rindu sangat2 kat mak..dalam rindu2 tu..tiba2 aq terfikir nak tulis surat ne...

kehadapan MAK yang sentiasa dirindui..

assalamualaikum mak..mak apa khabar kat sana?..neng harap mak dalam keadaan baik..neng rindu sangat kat mak..dah bertahun mak tinggalkan neng kan..sedih sangat bila mak tinggalkan neng..rasa nak marah pun ada..tapi nak marah kat siapa??hurm..takpe lah mak..neng faham..mak bukan saja-saja nak tinggalkan neng..mak kan pergi menyahut seruan ILAHI..neng faham mak..

cuma neng nak sangat mak tahu..mungkin selama ni neng tak pernah berkesempatan nak sebut perkara ne depan mak..NENG SAYANG SANGAT KAT MAK..ye lah..masa mak tinggalkan neng..neng kan kecik lagi..tak tahu apa pun..neng nak sebut perkataan ne pun neng masih tak reti..tapi sekarang..rindu sangat nak sebut perkataan ne depan mak..tapi memang dah tak berkesempatan..sebut melalui surat ne pun dah kira cukup baik kan mak..=)
mak,agak2 dah hampir 15 tahun kan kita tak jumpa..tapi walaupun kita tak jumpa,mesti mak taw yang neng sekarang dah besar..dah 21 tahun mak..neng duk jauh dari rumah..sebab sekarang ne neng tengah belajar nak jadi cikgu..nak ikut jejak langkah kak erna ngan kak ela..mak bangga tak dengan neng??

mak..neng nak mengadu ne..neng kadang-kadang cemburu taw bila dengar kawan-kawan call mak diorang..neng pun teringin sangat nak cakap dengan mak macam kawan-kawan neng..kalau ada masalah ke,ada orang kacaw ke, nak je neng ngadu ngan mak..tapi..hurm..tak diberi kesempatan..tapi takpe mak..neng REDHA dengan semua ne..cuma kadang-kadang je perasaan tu tak boleh ditahan..macam sekarang ne..sebab tu la neng tulis surat ne..~~

mak..walaupun kita dah jauh sekarang..tapi neng nak mak taw yang mak sentiasa dekat di hati neng..walaupun masa yang kita bersama sekejap jek..tapi neng tak pernah lupakan mak..mak sentiasa dalam hati neng..NENG SAYANG MAK...~~

mak..neng rasa tak puas je nak ngadu ngan mak ne..kalau boleh sampai esok pun neng nak terus mengadu..banyak yang neng nak cakap ngan mak ne..banyak sangat..memang tak cukup kalau nak tulis semuanya kat sini..

mak..neng nak mintak maaf ngan mak..kalau selama ne neng ada buat salah ngan mak..selalu abaikan mak..lupa kat mak..tak ingat kat mak dalam doa neng..lupa nak sedekahkan Al-Fatihah buat mak..semua tu..neng nak mintak maaf..neng bukan anak yang baik untuk mak..tapi neng mintak sangat kat mak..tolong doa untuk neng..supaya neng jadi anak yang soleh..yang tak lupa ngan ALLAH..RASUL dan FAMILY..insyaAllah..neng akan selalu ingat mak dalam doa neng..mak..neng nak berubah..mak sokong neng kan..neng taw..mak sentiasa akan sokong apa yang neng buat..SAYANG MAK..

mak..neng rasa sampai sini dulu surat neng ya..insyaAllah kalau ada kesempatan lagi..neng tulis untuk mak..neng doa supaya mak kat sana sentiasa tenang & bahagia..doakan kebahagian neng jugak ya mak..SAYANG MAK SANGAT-SANGAT...=)

salam sayang..neng..

panjang pulak entri aq kali ne..thanks lah kepada yang sudi baca..entri ne adalah ikhlas dari lubuk hati yang paling dalam...hehe..bukan jiwang taw..tapi aq percaya..orang lain pun rasa gak perasaan ne kan..betul tak..

ok lah alls..mata dah berat ne..next tyme i update lg yer..=)
till then..

p/s * bersedih tu tak salah asal jangan keterlaluan..LA TAHZAN..buat diri sendiri n semua..=)


0 7 persons like..: