BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

(^_^)

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Tuesday, March 1, 2011

saD..='(

assalamualaikum..

bibir sudah tidak bisa mengungkapkan bicara..
hanya sebuah renungan yang mampu mentafsirkan segala yang tersirat di sanubari..
kuatkah aku..untuk menghalang airmata itu dari terus jatuh?
gagahkah aku..membiarkan sebuah kenangan itu membebani minda..


aku bukan Malaikat..yang hanya bisa patuh menurut perintah..
aku bukan patung..yang kosong tak bernyawa..
aku manusia..yang punya secebis rasa..
aku punya hati..yang tak ingin disakiti..
aku punya perasaan..yang juga mahu disayangi..


hatiku tidak sekuat mana..
andai seteguh karang sekalipun..
pasti hancur bila dilanggar samudera..
andai sekeras batu sekalipun..
pasti akan nampak lekuknya..
andai setiap kali dijirusi air..



aku ingin menangis..
aku ingin menghamburkan segala yang
terpendam..
tapi....????

kenapa aku tidak mampu??
kenapa rasa ini terus membelenggu..
aku sakit..
dengan perasaan aku sendiri..



airmata..tolonglah tumpah..
bawa bersama segala duka yang ada
agar aku bisa senyum semula..


0 7 persons like..: