BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

(^_^)

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Saturday, March 12, 2011

a very long journey..

assalamualaikum..

ALHAMDULILLAH..akhirnya..aku telah menyampaikan diri dengan selamat kat umah ni..suka2..hehe..!!!

walaupun dah menempuh perjalanan yang sangat-sangatlah memenatkan, tapi at last aku sampai gak..kalau nak diikutkan kronologi perjalanan aku dr semalam sampai la pagi td..uish, memang agak panjang la..


12.30 am : sampai airport kk

1.00 - 6.00 am : terpaksa stay kat airport coz nak blik kg, mana la ada bas pagi2 buta..hehe..niat di hati nak menidurkan diri, tetapi ada gangguan2 dari luar yang menghalang keinginan itu..haishh..

6.00 am :terpaksa menapak dari airport gi bus station sebab xde bus yang nak masuk..dah la barang banyak..sampai aku dah rasa macam bai jual kain plak..sadis2..@_@



6.10 - 7.40 am : jadi penunggu kat bus stop tu..rasa nak mengamok jek..dah la penat..kena tunggu lama plak nak dapat bus..memang tension gak la..@_@

7.50 am : akhirnya bus yang ditunggu pun tiba..dalam hati nasib baik sempat nak kejar bus kul 8.00 gi keningau..so, aku sambung journey balik ke kampung halaman tercinta..nak amik masa 2 hours gak la nak sampai kat sana..

10.10 am : akhirnya aku berjaya menjejakkan k
aki di stesyen bus Tungma keningau-kk..ini menandakan yang aku telah selamat sampai ke Keningau..sambil tunggu kakak aku amik, aku singgah jap kat restoran tempat nenek aku jual makanan..sempat gak la pekena COTO MAKASAR jap..ffuuhhh..memang best la..dah lama tak makan..hehe..tQ nek..^_^

and lebih kurang kul 11 pagi..aku telah menjejakkan kaki ke RUMAH TERCINTA dengan jayanya..huhu..(bunyi macam berthun2 tak balik, walhal baru 3 bulan..huhu)..

"HOME SWEET HOME"
"RUMAH MANIS RUMAH"
ANNYEONG HASEYO..^_^

0 7 persons like..: