BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

(^_^)

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Saturday, March 19, 2011

saya nak join BLOGLIST Nelly the Strange..

assalamualaikum..^_^

malam minggu macam ne mesti ramai muda mudi kat luar sana yang tengah berjalan-jalan and lepak ngan member kan..aku plak menghabiskan masa lepak kat umah sambil buat preparation..hehe..

sambil2 aku buat preparation untuk PBS isnin ne, sempat la aku meluangkan masa membuat lawatan sambil belajar ke blog-blog member lain..dalam berjalan2 tu, aku singgah la kat 1 blog ne..tuan empunya blog ne adalah misz nelly..misz nelly ne ada buat BLOGLIST taw..macam best jek aku tengok..so aku pun turut sama la memriahkan bloglist ne..hehe..^_^



antara syarat kalau nak join ne adalah seperti berikut..

1. korang kena copy banner yang cik nelly dah sediakan
2. pastu link kan ke entry cik nelly
3. korang buatla entry ringkas dengan tajuk
"Saya nak join bloglist Nelly The Strange"

ne secara ringkas jek..kalau nak tahu lebih lanjut..jom klik kat sini..
nape aku nak join??erm..saje-saje jek..nak memeriahkan segmen yang member2 blogger buat..hehe..lagipun dengan cara ne..aku ble kenal ngan ramai blogger lain dan ble dapat ilmu yang lagi banyak..kan3..

oh ya, before aku terlupa, cik nelly ada sediakan kategori mana yang kita nak join taw..so as a beginner like me..kategori yang paling sesuai untuk aku rasanya adalah SIMPLE & SEMPOI..betul ke??..(rasanya la)..hehe

tarikh akhir nak join bloglist cik nelly ne adalah before 29 mac ne..so apa lagi..jom kita join ramai2..(promo jap..)..^_^

now nak tag kat 3 orang bertuah..^_^


jangan marah ek..hehe..=)

ok guys..till then..=)

p/s : as i know..mlm ne ada konsert SUJU kat KL kan..bestnya kat member2 yg dpt pergi (jeles seketika)..hehe

7 7 persons like..:

nancy neng said...

kepada mereka yang di tag..xde paksaan nak join..tapi kalau join lg best..hehe..^_^

Dee said...

wekk.. haha~

adan said...

gud luck cewek.. ^_^

nancy neng said...

deyja : wei..bpe kali ko mo ubah blog ne ha??pening aq sot..=P

nancy neng said...

incik adan : tQ2..hehe..:)

kindergartenlibrary said...

Terima kasih sudi join ..
=)

nancy neng said...

nelly : sama2..:)