BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

(^_^)

Scrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace LayoutsScrolling Glitter Text Generator & Myspace Layouts

Monday, March 21, 2011

SEGMEN AKU DAN SEKOLAH by aNissKasturi..^_^

assalamualaikum semua.. =)


lagi sekali, nak join segmen yang dianjurkan oleh rakan blogger kita..
kenapa aku nak join??
sebab sekarang ne aku tengah mood nak pegi ke sekolah..hehe
lagipun aku SANGAT SUKA dengan ZAMAN SEKOLAH..!!
so..aku dengan semangatnya nak join segmen ne..


1st skali..MAKNA SEKOLAH BAGI ANDA..

makna sekolah bagi aku??korang rasa apa??
sekolah..school..madrasah..
ejaan lain..tapi maksud yang 1..
"tempat di mana aku belajar erti kehidupan sebenar..
belajar menjadi seorang insan yang boleh dibanggakan..
belajar tentang cinta..sahabat..kawan..lawan..
belajar menghargai hidup dan orang sekeliling..
dan belajar untuk terus bangun walau jatuh untuk kesekian kali.."


2nd..KENANGAN MANIS di SEKOLAH..^_^

kenangan manis??
aq dapat jumpa sahabat-sahabat yang sampai hari ne masih lagi ingat kat aku..
jumpa cikgu yang ajar macamana nak jadi 'orang' dalam ertikata yang sebenar..
jumpa 1st LOVE..ngeh3
jumpa ngan besties terbaik di dunia..MO's forever..
(neng,dieyja,eyna,sara,teyha,shedo,ziera,nebe)



3rd..KENANGAN PAHIT di SEKOLAH.. :'(

menyaksikan pemergian salah seorang penghuni sekolah (junior) di depan mata sendiri..sebak, sedih, takut..semua perasaan bercampur.. kalau boleh tak nak ingat lagi peristiwa tu.. :'(
kena pergi meninggalkan sekolah..saat-saat terakhir di sekolah..(habis SPM)..

tapi ape pon..zaman sekolah memang ZAMAN TERBAIK yang pernah aku lalui (setakat aku hidup ne la..)


..dats all friends..
^_^

2 7 persons like..:

aNiss :):) said...

MEKASEH sebab join :)
seronok bace kenangan tadi..
p/s : TQ berkongsi kenangan...

nancy neng said...

tQ gak kat aNiss ye..lain kali buat lg taw..:)